PERHATIAN PENTING!:

LAMAN INI PALING SESUAI DILAYARI DENGAN PERISIAN MOZILLA FIREFOX. SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA..1. LAMAN INI ADALAH KESINAMBUNGAN DARIPADA LAMAN LAMA SKSB.IA HANYA MEMAPARKAN PERISTIWA BERMULA JANUARI 2013. 2.SILA KLIK BUTANG "ARKIB" (DI ATAS) JIKA ANDA INGIN MENGUNJUNGI LAMAN LAMA (2010 HINGGA 2012) TERSEBUT.3.LAMAN INI BERTUJUAN UNTUK PENDIDIKAN SAHAJA DAN TIDAK BERTUJUAN UNTUK MEMAPARKAN GAMBAR-GAMBAR YG. BERSIFAT PERIBADI... ATAU MENYINGGUNG MANA-MANA PIHAK....

CARIAN DI LAMAN INI...

Monday, 1 July 2013

SKSB DIANUGERAHKAN HADIAH INOVASI SEKOLAH DAERAH BARATDAYA


Banner Rasmi Radio SKSB (klik untuk besarkan)




En. Shahrin mewakili SkSB sedang menerima anugerah

TVSKSB - EN. shahrin sedang menerima Anugerah Inovasi sila klik video di bawah:



11 JUN 2013
Ketika Sambutan Hari Guru Peringkat daerah Barat Daya , Pulau Pinang, salah seorang guru SKSB telah dianugerahkan sebagai Guru Inovatif. Beliau telah dianugerahkan sebagai guru inovatif Derah Baratdaya dengan projek Radio dan TV SKSB. Sambutan Hari Guru  peringkat daerah barat daya ini diadakan di sekolah Menengah Pondok Upeh Balik Pulau,

 Bilik Operasi Radio SKSB

 Gelagat wartawan SKSB ketika dilatih

 Wartawan SKSB sedang menjalankan tugas


Sebahagian murid sedang melibatkan diri dalam program radio SKSB

 Wartawan SKSB sedang bertugas



CD radio SKSB yang diterbitkan (gambar baru)


"wartawan" SKSB sedang menjalankan tugas

YB ADUN Teluk Kumbar dalam suatu Program Radio SKSB (gambar baru)

 Wartawan sedang bertugas (gambar baru)

 Mikrofon radioSKSB dalam suatu program komunuti (gambar baru)

Penyertaan Inovasi di POLIMAS (gambar baru)

Penyertaan di POLIMAS 2014

 Antara VCD yang dihasilkan oleh TVSKSB ialah siri "Backyard Science" dan "Clever"
 


 Operasi Radio SKSB di Kejohanan Sukan

 Menonton TVSKSB di pejabat
 

Banner radio SKSB fleksibel pelbagai guna

Contoh cover CD audio yang dihasilkan (siaran harian)


 Seorang murid dalam sesi rakaman

PAUTAN KE LAMAN TVSKSB SILA  KLIK PAUTAN DI BAWAH

https://www.youtube.com/channel/UCnO-SUoQB7rACDiTtsHXy_g

No comments:

Post a Comment