PERHATIAN PENTING!:

LAMAN INI PALING SESUAI DILAYARI DENGAN PERISIAN MOZILLA FIREFOX. SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA..1. LAMAN INI ADALAH KESINAMBUNGAN DARIPADA LAMAN LAMA SKSB.IA HANYA MEMAPARKAN PERISTIWA BERMULA JANUARI 2013. 2.SILA KLIK BUTANG "ARKIB" (DI ATAS) JIKA ANDA INGIN MENGUNJUNGI LAMAN LAMA (2010 HINGGA 2012) TERSEBUT.3.LAMAN INI BERTUJUAN UNTUK PENDIDIKAN SAHAJA DAN TIDAK BERTUJUAN UNTUK MEMAPARKAN GAMBAR-GAMBAR YG. BERSIFAT PERIBADI... ATAU MENYINGGUNG MANA-MANA PIHAK....

CARIAN DI LAMAN INI...

Monday 22 April 2013

MERAIKAN KEMENANGAN PERTANDINGAN KAWAD KAKI


TARIKH: 22 APRIL 2013
TEMPAT: DATARAN BAYU
MASA : 7.45- 8.15 (MASA PERHIMPUNAN RESMI MINGGUAN)

Seorang anggota polis sedang menerima cenderahati dari Tn. Guru besar






Suatu majlis ringkas meraikan kemenangan SKSB menjadi johan acara Kawad kaki telah diadakan semasa perhimpunan mingguan sekolah pada 22 April 2013. Jurulatih dari pasukan polis yang telah bersusah payah membantu pihak sekolah dalam latihan kawad telah dijemput untuk duduk bersama guru ketika perhimpunan sekolah.

Mereka kemudiannya dianugerahkan cenderahati oleh Tn. Guru besar. Selepas itu suatu sesi bergambar diadakan bersama jurulatih (pasukan polis tsbt) bersama tn. guru besar dan pasukan kawad kaki sekolah. Jurulatih kemudiannya dijamu dengan jamuan makan oleh pihak sekolah. Seperti semua sedia maklum, Pasukan kawad kaki sekolah telah menjadi johan peringkat zon barat daya dan tempat ketiga di peringkat negeri Pulau Pinang.Ketua platunnya dianugerahkan sebagai ketua platun  (lelaki) Barat Daya terbaik. Syabas! "Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan... "!

No comments:

Post a Comment